loading...

سجاده فرش مناجات

سجاده فرش مناجات توليد كننده انواع فرش سجاده اي و مسجد، فرش ماشيني ،تابلو فرش

بازدید : 212
11 زمان : 1399:2


ماه "رمضان" يا "رمضان المبارك" نهمين ماه قمري است كه روزه داري از اعمال واجب آن مي باشد. همان طور كه در آيات قرآن ميخوانيم، قرآن نيز در اين ماه و در شبهاي قدر بر پيامبر (ص) نازل شده و فضيلت اعمال و بركت اين ماه را بيشتر كرده است. اين ماه فضيلت ها و بركت بسياري دارد و ثواب اعمال در اين ماه دوچندان مي باشد.


شهر كاشان و آران و بيدگل، از شهرهاي مذهبي ايران هستند كه هرساله در ماه رمضان آيين جزخواني را در امام زادگاني چون هلال ابن علي (ع) در آران و بيدگل و امام زاده سلطان علي بن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال به طور مستقيم و با پخش تلويزيوني زنده برگزار ميكنند.
در اين امام زادگان هنگام برگزاري مراسم جزخواني از فرش هاي سجاده اي براي نظم بخشيدن به صفوف قرآن خواني، زيبايي و يكدستي و معنويت بيشتر و... استفاده ميشود. نوع فرش سجاده اي در اين دو مكان فرش مسجد محرابي است. از آنجايي كه سجاده فرش يا فرش مسجد محرابي داراي ساختار محراب مانند و داراي ستون و قالب مشخصي است باعث ميشود صفوف به راحتي نظم و ترتيب پيدا كنند و افراد به راحتي در محراب فرش سجاده اي قرار بگيرند. ظاهر، طرح و رنگ فرش سجاده اي، زيبايي و نظم و يكدستي بيشتري به محيط مي بخشد. اين نظم، يكپارچگي و زيبايي، ناخواسته معنويت بيشتري را در افراد به وجود مي آورد .


با خريد سجاده فرش زيبا و با كيفيت در اين ماه ميتوانيد فضايي در خور براي ميهمانان خانه ي خداوند فراهم كنيد و در ثواب آنها شريك باشيد.
شركت سجاده فرش مناجات شرايط ويژه اي را براي خريد سجاده فرش مسجد و مدارس قرار داده است و طبق توافق نامه با هيئت امناي مساجد شما ميتوانيد فرش سجاده قيمت مناسب را با كيفيت بالا همراه باتخفيف خريداري كنيد.



منبع: سايت مناجات

ادرس شركت فرش و سجاده فرش مناجات :

آران و بيدگل شهرك صنعتي هلال , بلوار امام علي پلاك ۱۳۳

ادرس فروشگاه تابلو فرش مناجات :
اران و بيدگل شهرك صنعتي سليمان صباحي , بلوار خليج فارس , روبروي سازمان آب , شركت تابلو فرش مناجات
راه هاي ارتباط با شركت سجاده فرش و تابلو فرش مناجات:

كارخانه توليدي مناجات: ۵۴۷۶۰۷۰۰-۰۳۱

نمايشگاه شركت مناجات: ۵۴۷۵۰۳۷۱-۰۳۱

مديريت شركت مناجات ( آقاي يوسفيان ) : ۰۹۱۳۱۶۳۰۱۲۰

مدير فروش شركت مناجات: ۰۹۱۳۳۶۱۱۷۳۹

پشتيبان بعد از فروش شركت مناجات : ۰۹۱۳۳۶۱۱۷۳۹


بازدید : 218
11 زمان : 1399:2

محراب در فرش محرابي


فرش محرابي يكي از گروه هاي فرش هاي سجاده اي ست گزينه اي بسيار مناسب براي فرش مخصوص مسجد و نمازخانه ها ، حسينيه ها و مكان هاي مذهبي است.
محراب مسجد در شعر فارسي از جايگاه خاصي برخوردار است. به عنوان مثال حافظ ، فردوسي ، مولوي ، نظامي ، سعدي ، عطار و سنايي از جمله شاعراني هستند كه محراب را در اشعار خود به كار برده اند. محراب از نظر لغوي از كلمه مهرابه گرفته شده است. از نظر مكاني محراب محلي كه جهت قبله را مشخص مي كند و جايي است در مساجد كه امام جماعت جلوتر از همه، نماز جماعت را رهبري مي كند. امروزه سجاده فرش كه به فرش محرابي معروف است به همين دليل نام گذاري شده اند.
درمكان هايي مثل امامزاده، مسجد، حسينيه و نمازخانه ها، جهت نظم دادن افراد و نشان دادن جهت قبله به نمازگزاران، نياز به ايجاد صفوف مرتب و منظم است. به همين جهت شركت هاي سجاده فرش بافت فرش محرابي را شبيه محراب مساجد در نظر مي گيرند.
محراب بافته شده در سجاده فرش مسجد دقيقا بر گرفته شده از محراب مساجد شكلي است كه دورتا دور يك مستطيل بافته شده است.



خريد فرش محرابي:


در زمان هاي قديم فرش محرابي به صورت دستباف بافته مي شد. به دليل سختي اين نوع بافت كه طبيعتاً باعث كمبود اين نوع سجاده فرش مي شد، اشخاص براي خريد سجاده فرش محرابي مجبور بودند سفرهاي طولاني به شهرهاي ديگر داشته باشند.
امروزه شركت ها، فرش سجاده اي متنوعي توليد و حتي اقدام به فروش فرش سجاده اي به صورت اينترنتي مي نمايند. اشخاص مي توانند، با مراجعه به سايت هاي شركت سجاده فرش از انواع سجاده فرش و قيمت خريد فرش محرابي و تشريفاتي مطلع شوند.



خدمات شركت سجاده فرش مناجات:


خدماتي مانند شرايط ويژه خريد سجاده فرش تشريفاتي و محرابي، ارائه ضمانت نامه كيفيت، ارسال فرش سجاده اي به سراسر كشور، نصب فرش هاي سجاده اي توسط نصاب مجرب شركت مناجات و... سبب شده است كه بسياري از اشخاص ترجيح دهند فرش نمازخانه و مسجد ، حسينيه و امام زاده ها را از نوع محرابي و تشريفاتي خريداري و استفاده كنند.



براي اطلاعات بيشتر در اين زمينه به سايت سجاده فرش مناجات مراجعه كنيد


آدرس شركت فرش و سجاده فرش مناجات :
آران و بيدگل شهرك صنعتي هلال , بلوار امام علي پلاك ۱۳۳

ادرس فروشگاه تابلو فرش مناجات :
اران و بيدگل شهرك صنعتي سليمان صباحي , بلوار خليج فارس , روبروي سازمان آب , شركت تابلو فرش مناجات

راه هاي ارتباط با شركت سجاده فرش و تابلو فرش مناجات:
كارخانه توليدي مناجات: ۵۴۷۶۰۷۰۰-۰۳۱
نمايشگاه شركت مناجات: ۵۴۷۵۰۳۷۱-۰۳۱
مديريت شركت مناجات ( آقاي يوسفيان ) : ۰۹۱۳۱۶۳۰۱۲۰
مدير فروش شركت مناجات: ۰۹۱۳۳۶۱۱۷۳۹

پشتيبان بعد از فروش شركت مناجات : ۰۹۱۳۳۶۱۱۷۳۹

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 48
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 676
  • بازدید کلی : 7058
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی